دریافت سوالات آیین نامه رانندگی و راهنمایی

برای دریافت کلیک کنید



-پرسشهای متداول - دریافت سوالات آیین نامه رانندگی و راهنمایی سازمان ثبت احوال کشورچون من تمام مدارک خود را گم کرده ام و در فنلاند زندگی میکنم و اقامت اینجا را ندارم. ... پاسخ : شما برای گرفتن گواهی تجرد با در دست داشتن اصل شناسنامه خود به سفارت ایران در کشور محل سکونت خود مراجعه .... پاسخ: برای تعویض شناسنامه نمونه قدیم با وکالت نامه مدت زیادی طول نمی کشد. ... پرسش: من می خوام اصلیت نژادی خودم رو پیدا کنم.

  ایسنا - مشمولان متاهل از سربازی معاف می‌شوند؟/.../مشمولان-متاهل-از-سربازی-معاف-می-شو...8 mai 2013 - با عرض سلام من متاهل هستم اما بجای اینکه تو شهر همسرم خدمت کنم من رو ... بنده مجردم تازه هم لیسانسم و گرفتم با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای می خوام برم سربازی. ... به بالا سن دارند معاف کنید تا بنده خداها حداقل بتونند گواهینامه بگیرند.

.golesta...1 - برای ثبت نام گواهی نامه پایه یک به کجامراجعه کنم کرمانشاه ... من شماره حسابمو به کسی میخوام بدم که پول برام واریز کنه ایا میتونه از شماره حسابم اطلاعاتی رو ازم بدونه .... 29 - والدین تا چند روز پس از تولد نوزادشان میتوانند برای او شناسنامه بگیرند؟  کارآفرینان می توانند وام ۱۰۰ میلیونی صندوق مهر امام رضا بگیرند/.../کارآفرینان-می-توانند-...11 dec. 2013 - خبراقتصادی:بر اساس این تفاهم نامه ، این وام به کارآفرینانی تعلق می گیرد که ... به ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کار برای افراد ماهر دارای گواهینامه مهارت شود. ..... سلام خسته نباشید من میخوام وام برای تاسیس مهدکودک بگیرم چطوری باید ...

  پورتال شرکت سهامی بیمه ایران:: پرسش و پاسخ ::

چگونه و از طریق کدام واحد می توانیم تائید عدم خسارت را بگیریم؟ .... با سلام من در حال حاضر در یک نمایندگی مشغول به کار هستم میخواستم لطفا من را راهنمایی کنید . .... آن هم فاقد گواهینامه مجاز است آیا از محل بیمه نامه مسئولیت خسارت قابل پرداخت است؟

  هشدارهای امنیتی مرورگرها دریافت سوالات آیین نامه رانندگی و راهنمایی  را جدی بگیریم - گویا آی تیاینحالت زمانی رخ میدهد که آدرس سایتURL با آدرس واقعی سایت در گواهینامه یکی نباشد .... با سلام من هم مشکل Hadi را دارم می خوام برم صفحه لاگین گوگل با خوده گوگل ...

  جام جم آنلاین-نظارت پلیس بر آزمون‌های رانندگی جدی‌تر می‌شود10 iun. 2013 - تمام موتورسیکلت سواران باید گواهینامه بگیرند و پلیس نیز روی این ..... میخواستم بدونم که گواهینامه من در تاریخ 91/12/18 صادر شده آیا محدودیت ...•  کریاس: داستان › کوتاه › بابای من اثر زهرا شمالیعنوان اثر: بابای من, نویسنده: زهرا شمالی, خلاصه: پانزده سال پیش یک روز بابام از در ... که گواهی نامه بگیرند٬چهارتاشون در دوماه این کار رو انجام میدن اما بابای من هر ماه یک ... ی آموزش صاحب گواهی نامه شد٬جفت پاهاش و کردتوی یک کفش که من میخوام گواهی نامه ی ...

  استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت - دنیای خودرو24 aug. 2013 - با سلام یه سوال داشتم خدمتون میخواستم ببینم با داشتن شماره پلاک میشه لیست ... یابرای اذیت مارومیفرستید دفاترپلیس تایه خلافی توصف بااون راهطولانیش بگیریم. ..... من شماره گواهینامه خودم رو از این سایت چک کردم خالی آورد.

  افغانستان سرزمین من - شرط تحویل کارت های آمایش 9 - صفحه ی ...باسلام واحترام: من مخوهم کارت امایش9 هم را تبدیل به پاسپورت اقامتی کنم: لطفا بفرمید که چه شرایتی دارد ؟و درسال ... اینکه هیچ راهی نداره مادر ایران گواهی نامه بگیریم ... پاسخ راهنمایی و دریافت سوالات آیین نامه رانندگی و راهنمایی رانندگی به خبر آنلاین:بین ۱۵روز تا یک ماه ...حدود دو ماه از قبولی من در آزمون رانندگی پایه ب۱ می گذرداما هنوز گواهینامه ام را دریافت نکرده ام ... واما سرهنگ آقایی رئیس مرکز صدور گواهینامه در پاسخ به مشکل مطرح شده می گوید:این که به ..... یایه یک بگیرند وای کسانی که گواهینامه پ۲دارند باید برای گرقتن پایع یک به اموزشگاه مراجعه ... میخواستم بدونم میتونم در جاده رانندگی کنم یا نه؟

  سفرنامه یونان؛ قسمت اول: اخذ ویزا، بلیط هواپیما و رزرو هتل | وطن ما

5 oct. 2009 - من میخوام برای ماه عسل از طریق یونان(سه روز) به ایتالیا و فرانسه و ..... آیا با همین گواهینامه ی بین المللی که آزانسهای مسافرتی اینجا با 10 هزار ... یا باید مثلا از تهران به دوحه رو خودمون جدا بگیریم و بعد از دوحه به آتن رو اونها تهیه می کنن؟

  انجمن گفتگوی اینترنتی افغان میتینگ • مشاهده مبحث - گواهینامه رانندگی?...بچه ها من فکر میکنم این قضیه گواهینامه دادن هم فقط در حد یه شایعه است! ... گواهینامه بدن فورا برای گرفتن کارت اقدام کردیم تا زودتر بتونیم گواهینامه بگیریم چون واقعا بهش نیاز داریم ولی ..... میخوای ماشین به نامت بخوره میگن باید گواهینامه داشته باشی•  امکان ثبت درخواست گواهی اشتغال به تحصیل در سایت ...3 dec. 2013 - گواهی رو باید بریم دانشگاه تحویل بگیریم یا توی سایت گلستان میزارن؟ .... سلام خدمت پشتیبان گرامی میخواستم من برای گرفتن گواهینامه ...  اگر دنبال معافیت سربازی هستید این خبر را بخوانید

18 feb. 2013 - چرا دوست داریم بچه‌کوچولوهای خوشگل را گاز بگیریم؟ سلفی من و .... ت: تحویل اصل گواهینامه یا پایان نامه دوره‌های تحصیلی دیپلم و بالاتر از وزارتخانه مربوطه. ث: صدور پروانه ..... پدر من ناراحتی قلبی دارد آیا میتوانم کفالت پدرم را به عهده بگیرم .... میخواستم بپرسم آیا بیماری میگرن هم جزء معافیت پزشکی قرار میگیره ؟

  شرایط و مراحل اقدام برای دریافت ویزای توریستی(دیدار) سوئد ...6- ارائه اصل و کپی گواهی استخدام یا اشتغال به کار،فیش حقوقی و نامه مرخصی برای .... میخواستم بدونم من که خواهرم دعوتم کرده به سوئد باید فرم شینگن رو هم پر کنم؟ ..... سوال دومم اینه که تو ثبت نام انلاین رزور وقت واسه هر نفر باید یه وقت بگیریم یا ...

  چطور کارت ملی المثنی بگیریم | |هفیان24 apr. 2015 - برای مشاهده مطالب با موضوع " چطور کارت ملی المثنی بگیریم " از لینک ... سلام کد رهگیری رو گم کردم-میخواستم شماره شناسنام ام و کد ملی را اصلاح کنم ه بشه … .... من متولد ۷۶ هستم کی میتونم گواهینامه بگیرم – چطور می تونم شماره ملی ...  قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی - بولتن نیوز•  برادر من هم دقیقا شرایط شما  ر دریافت سوالات آیین نامه رانندگی و راهنمایی رو دارم و گواهینامه هم گرفته ام و الان حدود 15 ساله رانندگی می کنم و خدا رو شکر تصادف هم نداشتم. .... من میخواستم حداقل سن رو برای پایه 3 جدید بدونم. ممنون. پاسخ ها .... بعد ما که می خوایم پایه 1 بگیریم سنشو میکنن 25 سال تمام•  نامه دختر افغان به مردم ایران/ ببخشید اگر در کوچه‌ها و ... - آفتاب- شما خیلی هم انسانهای خوبی هستید من فقط ازت میخوام به پاس این همه خوبی ما دست ... دارمی شود اگر افاغنه محترمی که وارد ایران می شوند را 100% بگیریم 80% آنها انسانهای خوب ..... میخام یک چیزی همتون بدونید. ... مثلا اگر گواهینامه بهش ندن؟

  هوتن چطور در 16 سالگی گواهینامه رانندگی دارد؟ [بایگانی] - نودهشتیادر ضمن نصف ملت بدونه گواهینامه می شینن پشت فرمون مثل من!:-2-27-: نصف ... معذرت میخوام چطور به این نتیجه رسیدید که پسر قلعه نویی همه میشناسن؟؟؟؟خود شما خدایی ...