تاپ ترین سوالات راهنمایی رانندگی 94

برای مشاهده کلیک کنید



طرح گواهینامه رانندگی تاپ ترین سوالات راهنمایی رانندگی 94  بدون خدمت سربازی :: پلیس+10/.../طرح-گواهینامه-رانندگی-بدو...28 apr. 2015 - ایرج ندیمی از بررسی شرط گذراندن سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی در ... خدمت، نتوانستند گواهینامه بگیرند و استفاده از وسائط نقلیه حق همه مردم است، لذا ...... مرگ موتور سوار اونم بدون گواهینامه هرکاری کردیم نشد من میخواستم برم جاش ...

  جدیدترین قوانین صدور گواهینامه رانندگیمن میخوام گواهینامه بگیرم صلاحیته خدمت ب کشورمم ندارم ایا میشه بدونه پایان خدمت ... که برامون کارپیدانشد، حداقل بزاریدپایه1رو زود بگیریم باهاش کارکنیم،چندسال هم ...•  گواهینامه رانندگی [بایگانی] - صفحه 2 - ApplyAbroad Forum

معمولا اونایی که ویزای سینگل دارن مثل من وقتی میخواد گواهینامه صادر ... تا جایی که من دیدم اینجا دوستانی که فاند ندارند نمی تونند گواهینامه بگیرند.

گواهینامه رانندگی در کانادا [بایگانی] - صفحه 3امکان ابطال کارت معافیت پزشکی و نیاز به ابطال ...گواهینامه رانندگی [بایگانی]  چه کسانی باید برای گواهینامه دوباره آزمون بدهند - شبکه خبر23 mai 2013 - اقا من تو 18 سالگی گواهی نامه ب1 گرفتم الان میخوام کامیون با 6تن قابلیت ... که باید یک سال دیگه گواهینامه بگیریم خداوکیلی بس کنیدپدرمن درامد ...

  شرایط گرفتن گواهینامه تغییر کرد - تبیان26 iul. 2012 - مومنی با اشاره به اینکه افرادی که دو سال از اخذ گواهینامه پایه دو آنها گذشته باشد، می‌توانند گواهینامه پایه یکم بگیرند، گفت: بر این اساس داشتن 25 سال ...

  تغییرات جدید گواهینامه رانندگی - سایت خبری تحلیلی ...› اجتماعی › داخلی7 nov. 2012 - تغییرات در قوانین راهنمایی و رانندگی کشور به گواهینامه رانندگی هم ... افرادی که دو سال از اخذ گواهینامه پایه دو آنها گذشته باشد، می‌توانند گواهینامه پایه یک بگیرند، .... من 18 سالگیم داره پر میشه میخوام ببینم میشه گواهینامه بگیرم متولد ...

  مباحث و سوالات مربوط به گــــــواهـــــیــــنـــا مـــــــــه ...

  acestei paginiیه سوال من دو ساله گواهی تاپ ترین سوالات راهنمایی رانندگی 94  نامه دارم می تونم برم ویه گواهی نامه ی هوشمند بگیرم یا نه مال من برای خودرو .... ما که رفتین بگیریم گفت اول برای چی میخوای؟•  الف - حذف‌ شرط داشتن‌ پایان‌ خدمت برای‌ اخذ گواهینامه دسلام الان که معلوم میشه بتونیم بگیریم یانه (2932307) (alef-3) .... حتما بدردت خورده ولی من ک کشاورزم خدمت میخام چکار اخرشم نباید ی گواهینامه داشته باشم ک محصولمو ...•  طول دوره آموزش رانندگی تغییر کرد/دارندگان گواهینامه های قدیمی ...

24 iul. 2012 - من نزدیک به 10 ساله گواهینامه دارم،به من پایه 2 میدید یا پایه 3؟ ... تاامروزخودشان راآماده کرده بودن تادرسن18سالگی گواهی نامه بگیرند وبه آرزوی .... سلام گواهینامه من ب2است الان می خوام پایه 1بگیرم تکلیفم چیست/لطفامنوراهنمایی کنید.

  گواهینامه رانندگی بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟ - انجمن کنکورسلام دوستان...من چند ماهی هست که 18 سالم تموم شده.............نمیدونم برم سراغ گواهینامه یا بذارم بعد کنکور...اخه میخوام تو تابستون گواهینامه داشته باشم. گرفتن گواهینمامه رانندگی قبل از 18 سالگی [آرشیو] - PHalls تالارهای ...بهش گفته توکه سنت قانونی نشده اونم جواب داده " از مدرسه نامه بردم برای این آموزشگاه ها گواهینامه گرفتم. " ولی من نمیگیرم یعنی چی! چه نامه ای باید از ...

  سوالات متدوال - فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی جمهوری ...MEHDI : من میخوام وارد رشته اتومبیلرانی بشم ولی میخواستم قبلش وضع ... منظورتون این هست که اگه از شما گواهینامه موتور سنگین بگیریم اونوقت میشه مثلا با موتور ...

  قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی - تی نیوز•  برادر من هم دقیقا شرایط شما رو دارم و گواهینامه هم گرفته ام و الان حدود 15 ساله رانندگی می کنم و خدا رو شکر تصادف هم نداشتم. .... من میخواستم حداقل سن رو برای پایه 3 جدید بدونم. ممنون. پاسخ ها .... بعد ما که می خوایم پایه 1 بگیریم سنشو میکنن 25 سال تمام

  آیا شرط خدمت سربازی برای گرفتن گواهینامه رانندگی برداشته ...25 apr. 2015 - آیا شرط خدمت سربازی برای گرفتن گواهینامه رانندگی برداشته می‌شود؟ ... من یک واحد دارم و وقت خدمت سربازی هم شده ایا من میتوانم تصلیق بگیرم یا ن ... میخواستم بدونم که این قانون جدید تاپ ترین سوالات راهنمایی رانندگی 94 گرفتن گواهینامه شرط سنی هم دارده یا نه؟ ... این کارت پایان خدمت ک باهاش بتونیم ی گواهینامه بگیریم زجروغربت کشیدیم الان خوشبحال ...  پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی درباره نرسیدن گواهینامه تازه ...23 iun. 2012 - الان دفاتر پلیس به من گفتن که 91/6/4 گواهینامه من تائید شه توسط ..... ماه من ماه 4 از گرفتن گواهینامه واسه مسافرت گواهینامه رو میخواستم که نیومد منم ...

  صدور گواهینامه بدون کارت پایان خدمت | انجمنهای پرشین تولزشنیدم بدون کارت پایان خدمت میشه سند به نام زد و گواهینامه رانندگی گرفت . حقیقت داره ؟ ... نمیدونم من که گواهینامه رو همون روز اول 18 سالگیم اقدام کردم برا دانشگاه راحتم حالا .... اگه برای یه گواهینامه میخوای بری سربازی همون بهتر که نری

  تاپیک جامع گواهینامه + نرم افزار آزمون + کتاب آئین نامه [بایگانی ...11 iul. 2010 - گواهینامه الف-1 : موتور سیکلت گازی یا موتور گازی شرایط : 1- حداقل سن 15 ... من 2 روز دیگه میخام برم دووباره ایین نامه امتحان بدم دفه قبل همرو بلد بودم اما 7 غلط واسم زد . ..... مثل اینکه باید 2 سال بدون گواهی نامه سوار شیم اگر بگیریم ...

  شرایط اخذ گواهینامه رانندگی برای معلولین چیه ؟؟!! [آرشیو] - انجمن ...من پای چپم فلجه و تازگیها میخواستم خودرویی رو خریداری کنم . 2 تا سوال داشتم : ... تاپ ترین سوالات راهنمایی رانندگی 94 از شما داشته باشم؟ چون تازه می خوام برم دنبال گواهی نامه سوالاتی رو از شما بپرسم .... دوباره می یام راهنمایی و رانندگی تا ازت امتحان بگیرند به همین سادگ•  دور جدید آمایش اتباع افغان از خردادماه/ یک میلیون و 300 هزار ...

با سلام من کارت تابعیت دارم و میخوام گواهینامه رانندگی بگیرم ایا میشه ؟ ... بخدا سخته نه میتوانیم وام بگیریم نه خانه نه زمین نه ماشین نه گواهینامه نه بیمه یه کم خودتان ...

  چگونه گواهینامه رانندگی مالایی بگیریمخیلی از افراد قبل از سفر اقدام به اخذ گواهینامه رانندگی بین المللی در ایران ... ایرانه و دولت مالزی از من میخواد که شما تائید کنید این اعتبار از سوی دولت ایران داره یا نه و .